Кошик
+380 (96) 615-91-50
+380 (68) 095-01-52
Сотка
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови для обміну або повернення товару в цьому випадку: Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -збережено всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення товару Неналежної якості : -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner